Inspiracje, motywacje, prezenty!












Disqus oddawaj moje komentarze!


Ostatnio zmieniłam szablon i wraz ze zmianą zniknęły wszystkie komentarze pod moimi postami. Ponad 100 bardzo wartościowych komentarzy, z czego większość była częścią wspaniałych dyskusji. Żadnych spamów ani hejtów. Odczekałam 24 godziny, bo już tak bywało i nic!
Smuteczek wielki... Oczywiście te komentarze mam na disqus i mogę zawsze sobie je przeczytać, ale co z tego, skoro one są ogromnie wartościowe też dla Czytelników. Jak choćby komentarz prawnika pod postem Absurdy rynku nieruchomości, czy motywacyjne komentarze Magdy pod wywiadem z Agą Walcz i nigdy się nie poddawaj! Wspaniałe komentarze i dyskusja pod wywiadem z moim mężem- Tomkiem Nigdy nie jest za późno na zmiany. Świetna dyskusja pod postem Świat stanął na głowie i dlaczego wciąż walczy z prawami natury. I kolejna wartościowa dyskusja pod postem Religia to zło. Wiara to wolność. Rozmowa o rozmowach w związkach w komentarzach pod postem Czy to już romans? Czy to już zdrada? Ważne głosy na temat autyzmu i innych dysfunkcji pod postami Moda na autyzm? i O autyzmie raz jeszcze. Jak nauczycielka zniszczyła życie siedmiolatkowi?
Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, bo przez te 8 czy 9 miesięcy powstało ponad 120 postów i tyle samo komentarzy. Wkurzam się, bo są one ważne dla Czytelników. Można wiele ciekawego z nich się dowiedzieć czy poznać inny punkt widzenia. Żałuję, że nie masz teraz do nich dostępu.
Disqus tak jak cię kocham, tak samo mocno nienawidzę. Nie mam już pomysłu jak rozwiązać ten problem i już się boję jak w końcu uda mi się przenieść ten blog na wordpress i połączyć z moim drugim blogiem. Nie chcę rozdrabniać się i mieć wszystko w jednym miejscu, ale aż się boję. 
Może się znasz i możesz pomóc? Mi już wszystko opadło (nie tylko ze starości:))

Serdeczne dzięki.
Vika

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka