Inspiracje, motywacje, prezenty!












Jak szybko, skutecznie i bezboleśnie popełnić samobójstwo?



Masz dość i chcesz szybko popełnić samobójstwo? Dobrze trafiłeś. Podam Ci gotową receptę, jak w oka mgnieniu się zabić. 

Masz dość! I słusznie! Kurwa komu by się chciało ciągle to znosić? Sam wiesz najlepiej jakie to chujowe!

W głowie ciągle kłębi się jedna myśl: zabić się, chcę umrzeć!

Dość!

Też mam dość. Serio! Nie jesteś sam! Jest nas tysiące. Wiedziałeś?


Kurwa, jak się ciesze, że tutaj jesteś! Już myślałam, że nigdy się nie spotkamy, a mnie ominie taki fart, że Cię znam!


Zróbmy deala, co? Ja dam Ci przepis, jak szybko, skutecznie i bezboleśnie popełnić samobójstwo, ale Ty pierw przeczytasz ten post, byś wiedział, że ja mam też przejebane. Razem raźniej!

To chyba uczciwe? Za chwilę dostaniesz to, czego szukasz, więc możesz przeczytać ten post. To taka ostatnia wola. Co się odwlecze, to nie uciecze. 5 minut wcześniej, 5 minut później...

I tak nam wszystko jedno.

Więc nie ściemniaj tylko przeczytaj ten post.

I co? Przeczytałeś? Też szukałam sposobu, jak szybko, skutecznie i bezboleśnie popełnić samobójstwo. Wiele razy! Zupełnie jak Ty dzisiaj. Chciałam się zabić? Ciągle myślałam- jak popełnić samobójstwo? Jak się zabić? 
Pewnie masz bardziej przejebane, ale ja nie znam Twojej historii. Nie chcesz jej gdzieś wyrzygać? Dać upust?

Rzygnij sobie! Wywal to z siebie. Ja już wyrzygałam i kurwa, wiesz co? Lżej mi.

Masz mnie dość, tak samo jak życia? Wydrukuj sobie moją wstrętnie, kurewsko uśmiechnięta gębę i porzucaj w nią czym tylko chcesz! Zgaś ten głupi uśmiech, wyżyj się, ulżyj sobie. 


Jeśli przeczytałeś ten post, wiesz już, że miałam przejebane. A jak miałam przejebane to myślałam o tym, jak popełnić samobójstwo, jak się zabić. 

Wiesz też, że ludzie są moją największą pasją. 

Ty jesteś ludź! Jesteś moją pasją. Uwielbiam Cię. Tak, Ciebie! Z całym Twoim przejebaństwem. Z Twoimi myślami, jak popełnić samobójstwo. Z Twoją kurwicą i tym , że masz dość.

Cholernie wierzę w Ciebie. Szok, co?- kurwa, co ty piszesz, przecież mnie nie znasz- myślisz sobie. 

Nie znam, ale wiem, że masz dość i szukasz sposobu jak popełnić samobójstwo, a więc jednak znam Cię. Wiem, że masz przejebane i wolisz umrzeć niż dalej żyć. Wiem, że masz dość, jesteś wkurwiony albo rozżalony. Albo tak zrezygnowany, że zwisa Ci, co będzie potem.

Potem... jak popełnisz samobójstwo. Wiem, że jesteś tak zrezygnowany, że wali Cię to, że oni będą tęsknić, płakać, obwiniać siebie...

To wszystko nie ważne, bo Ty chcesz umrzeć. Chcesz pozbyć się tego ciężaru, uwolnić się od tego przejebaństwa.

Jeśli nie pomógł Ci ten post, jeśli nie pomogło Ci rzucaniem jajkami i strzałkami w moją wydrukowaną gębę, to nie pozostaje Ci nic innego, jak wziąć...

...


...


...

Telefon i zadzwonić do ludzi, którzy wiedzą, co to znaczy być w czarnej dupie i wyrzygać, wykrzyczeć, wypłakać, wyszeptać swoją historię. Tak, jak wolisz- Ty jesteś Panem swojego życia! Dziękuję!

116 123 – Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym
22 425 98 48 – Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna
116 111 – Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
801 120 002 – Ogólnopolski telefon dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”
800 112 800 – „Telefon Nadziei” dla kobiet w ciąży i matek w trudnej sytuacji życiowej

Daj mi za jakiś czas znać, że żyjesz!
Zależy mi na Tobie.
Vika

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka